Skocz do zawartości



Zdjęcie

Jak wyposażyć biuro?

biuro wyposażenie wyposażenie biura

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 m_pawlowski

Napisano 17 styczeń 2019 17:41

Jak wyposażyć biuro? Czego Waszym zdaniem nie powinno w nim zabraknąć? Szukając sklepów zajmujących się ich sprzedażą, natknąłem się na sklep https://sklep.lobos....,cat226397.html w którego ofercie można znaleźć niezbędne akcesoria biurowe. Czy powinienem zaopatrzyć się w nie właśnie w nim?


  • 0

#2 franksa

Napisano 13 luty 2019 10:45

raz a dobrze :) Najłatwiej się tak mówi jeżeli macie na to fundusze. Wyposażenie biurowe potrafi pochłonąć bardzo dużo pieniędzy. Zainteresujcie się na pewno też ofertą od https://www.import-maszyn.eu U nich wyposażycie swoje biura w profesjonalne urządzenia do biur takie jak np. gilotyny elektryczne, czy też zgrzewarki do foli i wiele innych 


  • 0

#3 mysssia

Napisano 15 luty 2019 11:10

A moze nie będzie to wgl potrzebne? Po co generować sobie aż tak duże koszta? Zobaczcie sobie np. propozycje od http://workingclub.pl U nich możecie liczyć na świetne miejsce do waszej codziennej pracy, sale do co-workingu. W razie potrzeb można wynająć sobie tam na ile chcecie, bez długiego okresu najmu biuro, sale szkoleniową itp.


  • 0

#4 marika89

Napisano 25 luty 2019 23:30

Prawda jest taka, że o wszystkim należy pomyśleć na etapie projektu. Tylko w takim przypadku można zaplanować wnętrze i kompleksowo przeprowadzić remont tak, aby pomieszczenie było funkcjonalne. Tutaj http://fitout.waw.pl jest namiar na firmę, która oferuje rozwiązania fit out . Myślę, że warto skorzystać z tego typu propozycji, bo można zaoszczędzić czas i pieniądze. 


  • 0

#5 Brayank9

Napisano 25 marzec 2019 10:16

Kompleksowe wyposażenie pozwoli wam na skuteczną i wygodną pracę w biurze, ale i także w każdej innej firmie. jeżeli wasz sprzęt już nie wydala, czy też po prostu jest zepsuty to powinniście jak najprędzej wymienić go na nowy. Co jednak zrobić ze starym? Takich odpadów nie można po prostu wyrzucić do kosza. Zbiórką starej, zużytej elektroniki zajmuje się firma http://ekokompan.pl Więc jeżeli będziecie mieli niepotrzebne komputery i inne rzeczy elektroniczne to zapoznajcie sie z ich ofertą.


  • 0

#6 Szrutka

Napisano 26 marzec 2019 12:15

Na pewno też sporo zależy od tego jaki profil firmy prowadzicie i jak ma przebiegać wasz system pracy. U nas takie produkty jakie oferuje sklep https://www.biurowez...a-i-konferencja to wręcz podstawa. Specjalne sprzety do przygotowywania profesjonalnej prezentacji w firmie, czy też konferencji z pewnością w wielu miejscach się przydadzą np. do wyposażenia specjalnej sali szkoleniowej, konferencyjnej.


  • 0

#7 przemyslaw

Napisano 27 kwiecień 2019 17:25

Warto pamiętać o  tym, aby w oknach zamontować moskitiery. ja zastosowałem to rozwiązanie dopiero po czasie, ale teraz mam spokój od komarów i wszelkich owadów. Mój kolega ostatnio w mieszkaniu po przeczytaniu tego artykułu https://www.agatarol...a-okna-i-drzwi/ również zdecydował się na to rozwiązanie. Mówi, że ma święty spokój teraz od pszczół, os itp. :D no i jest bezpieczniej dla jego synka, który cierpi na alergie na jad pszczeli. Także warto montowac moskitiery!

 


  • 0

#8 Himer

Napisano 13 maj 2019 09:41

Różne akcesoria biurowe też na pewno się przydadzą. Polecam wejść na stronę biurowego sklepu internetowego Biurwa: https://biurwa.pl/ka...lus-o_1617.html . U nich znajdziecie bardzo duży wybór różnych artykułów biurowych, jak na przykład kalkulator. Warto się rozejrzeć.


  • 0

#9 kasidi

Napisano 22 maj 2019 11:40

Jeśli szukasz niedrogiego ale solidnego biurka na komputer to zerknij sobie tu https://sklep.akord....rka-komputerowe

masz tam całkiem duży wybór i też ceny są całkiem słuszne co przy remoncie zawsze najbardziej się liczy.

Koniecznie sobie zerknij i wybierz coś co będzie pasować do Waszego domu. Jestem pewna, że coś znajdziesz.


  • 0

#10 sankau

Napisano 6 sierpień 2019 07:09

Co do wyposażenia biura nie można zapomnieć o niszczarkach, teraz są tym bardziej potrzebne bo nie wolno przechowywać niektórych dokumentów i grożą za to wysokie kary. Można też na szczęście wynajmować taki https://brandsit.pl/...czym-to-polega/ sprzęt


  • 0

#11 Agosia

Napisano 8 listopad 2019 11:23

Różne akcesoria na pewno przydadzą się Wam w biurze. Warto pomyśleć o wszystkim - ważne są na przykład także spinacze biurowe. W sklepie internetowym Biurfan można znaleźć bardzo duży ich wybór: https://www.biurfan....biurowe-cat-347 . Polecam się rozejrzeć.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: biuro, wyposażenie, wyposażenie biura

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Skin Designed By Evanescence at IBSkin.com