Skocz do zawartości



Zdjęcie

Jak oszczędzać w firmie?

oszczedzanie firma rachunki

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 ferraq

Napisano 29 marzec 2018 21:25

Szukam pomysłów na to jak oszczędzać w firmie. Już znalazłam lepszego dostawcę energii dzięki https://www.totalmon...l/energia_firma  ale chciałabym jeszcze znaleźć inne możliwości. Poradzicie coś?


  • 0

#2 arda

Napisano 30 marzec 2018 13:57

Jednym z takich pomysłów może być stosowanie systemów kolejkowych dzięki czemu chociażby łatwiej dowiedzieć się, kiedy pracownicy są najbardziej potrzebni, a kiedy mniej. Taka analiza może być wartościowa jeśli chodzi o rozkład godzin pracy w placówkach. Rozumiesz, traci się mniej klientów bo w godzinach szczytu są obsługiwani przez większą ilość pracowników. Tak samo sama jakość obsługi się zwieksza.q matic


  • 0

#3 pigeon

Napisano 6 czerwiec 2018 18:53

Przede wszystkim warto skupić się na jak najlepszym świadczeniu usług. Wtedy unikniemy ewentualnych wypłat odszkodowań lub uwikłania się w długotrwałe procesy sądowe. Na przykład znana na firma GOIK od zawsze uważana jest za taką która świadczy najlepsze usługi i towary!


  • 0

#4 ciemny

Napisano 12 czerwiec 2018 10:47

Jak macie w firmie komputery stacjonarne, to wiecie że co jakiś czas trzeba wymienić monitory. Ja znalazlem taką ofertę https://itnes.pl/mon...kvision-x1.html

Uważam ze lepiej postawić na dobry, nawet ciut droższy sprzęt ale dobrej marki. Dłużej nam posłuży. A Lenovo to marka cieszaca sie najlepsza jakością. I ma duże uznanie wśród klientów.


  • 0

#5 ag_a

Napisano 25 czerwiec 2018 14:57

Najwięcej można zaoszczędzić ograniczając zużycie energię czy też ogrzewanie, bo tutaj koszty roczne są bardzo wysokie. Najlepiej wykonać audyt energetyczny firmy. Audyt zawiera szczegółowy przegląd zużycia energii w firmie oraz informację na temat możliwych działań, które przyniosą realne zyski a także wartość inwestycji długoterminowych. Więc mamy wszystko opisane czarno na białym. 


  • 0

#6 edgarr89

Napisano 25 czerwiec 2018 15:15

Sposobów na oszczędności w firmie jest wiele. Księgowość można np. przekazać biuru rachunkowemu, a pracowników zatrudniać przez agencję pracy. Doświadczonych specjalistów powinni mieć na http://www.pracowici...o-nas-wyroznia/ - umożliwiają szybki wynajem pracowników do firmy, przy minimum formalności, co wiele ułatwia. Myślę, że warto.

  • 0

#7 nosleep

Napisano 12 lipiec 2018 10:38

Przede wszystkim bardzo korzystny jest outsourcing pracowników. Teraz firmy coraz częściej decyduj się na zatrudnianie Ukraińców.  Pracownicy z Ukrainy sa tańsi  a tak samo dobrze wykwalifikowani. Pracowników takich najlepiej szukać przez agencję. Zostawiam Wam namiary na http://art-vending.p...racodawcow.html . Oni zajmują si wszystkim związanym z zatrudnieniem cudzoziemców. 


  • 0

#8 krasnal

Napisano 18 lipiec 2018 20:59

Moim zdaniem jedną z lepszych mozliwości na zaoszczędzenie trochę grosza w firmie (szczególnie na samym początku!) jest leasing pracowników z Ukrainy. Za niezbyt wygórowaną cenę zyskasz nie tylko ręce do pracy, ale i satysfakcję swoich pracowników. Szczerze mówiąc niejeden Polak mógłby nauczyć się od Ukraińców pokory, cierpliwości i naprawdę cięzkiej pracy.... a nie tylko narzekać ze mało, cięzko itp...


  • 0

#9 kasiaolesiak

Napisano 19 lipiec 2018 21:31

Nie wiem czy braliście pod uwagę ale opłaca się zmiana dostawcy energii, my przeszukaliśmy oferty i bardzo dobrą ma https://lumipge.pl/Poznaj-Lumi/proces - proces zmiany banalny a rachunki w dół. Także warto 


  • 0

#10 andzellla

Napisano 18 wrzesień 2018 08:59

Widzę, że nie tylko ja chciałam zaproponować wam leasing. Bez wątpienia, leasing jest narzędziem przynoszącym korzyści obu stronom umowy. Jeśli macie taką możliwość - zdecydujcie się na to rozwiązanie. Jeśli macie jakieś pytania bądź wątpliwości, to warto też zapoznać się z tym artykułem https://paniala.pl/w...umowa-leasingu/. Znajdziecie w nim rzetelną wiedzę i odpowiedzi na nurtujące was pytania.


  • 0

#11 kamill86

Napisano 31 październik 2018 14:54

Można trochę zaoszczędzić prowadzać księgowość na własną rękę, w małej firmie nie zajmuje to wiele czasu, zwłaszcza jeśli ma się odpowiednie narzędzia, tu np. https://wfirma.pl/pr...o-faktur-online jest prosty, wygodny program do faktur.


  • 0

#12 ynos89

Napisano 13 listopad 2018 10:32

A o oszczędzaniu w jakiej konkretnej branży tutaj rozmawiamy? Bo w różnych sferach biznesu będą na to różne sposoby. Na przykład w branży budowlanej oszczędzanie polega głównie na, co dla niektórych wydać się może paradoksalne, zakupie droższych, bardziej wydajnych narzędzi. Zwłaszcza w przypadku narzędzi diamentowych służących do cięcia twardych materiałów takich jak kamień, beton albo stal warto zaopatrzyć się w egzemplarze tej firmy: https://www.husqvarn...zia-diamentowe/ . Wynika to z tego, że oprócz naprawdę wysokiej efektywności w zastosowaniach te konkretne egzemplarze cechują się też często dużą odpornością na zużycie, więc z perspektywy długoterminowej korzystanie z nich jest dużo bardziej opłacalne (czytaj: oszczędne) niż z wymienianych co jakiś czas narzędzi pośledniejszej jakości. Myślę, że taki sposób myślenia o oszczędnościach przełoży się też na inne branże.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: oszczedzanie, firma, rachunki

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Skin Designed By Evanescence at IBSkin.com