Skocz do zawartości

Zdjęcie

Zaoczne studia

studia zaoczne nauka

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Agosia

Napisano 22 listopad 2017 19:54

Zaoczne studia nie są wcale gorsze, ne wiem skąd to mylne przeświadczenie... sama studiuję jak koleżanka powyżej a konkretnie zarządzanie: http://www.wszop.edu.pl/kandydaci/zarzadzanie-i-stopnia,2,2,259,54,259 a jest to kierunek łączący wiedzę ekonomiczną (finanse, marketing, prawo gospodarcze) z wiedzą psychologiczną. Studia dotyczą prawidłowości oraz problemów związanych z funkcjonowaniem organizacji i instytucji publicznych.

• 0

#2 ramoneska

Napisano 9 styczeń 2018 11:37

Mnie bardzo interesuje zarządzanie inwestycjami. Wszelkiego typu materiały można znaleźć na https://notatek.pl/p...ie-inwestycjami . Jest to naprawdę świetny portal, na którym można znaleźć między innymi notatki, czy też testy na studia. Można wybrać konkretny kierunek, a nawet uczelnię. Sądzę, że warto poszukać tu materiałów na studia. 

• 0

#3 Michałek

Napisano 12 styczeń 2018 08:57

Myślę, ze teraz pracodawcy nawet bardziej cenią sobie osoby jednocześnie studiujące i pracujące. A co do jakości studiów- na tych dziennych często nie nauczysz się wiele więcej niż na zaocznych.

• 0

#4 mrcrazy

Napisano 11 lipiec 2018 13:22

Nie wiem skąd opinia o tym, że studia zaoczne są gorsze. Materiał do opanowania taki sam jak na dziennych a w dodatku trzeba pogodzić naukę z pracą dlatego to zwykłe brednie. Sam studiuję zaocznie ponieważ od poniedziałku do piątku pracuję i uczę się tyle samo co inni. Studiuję na specjalności Kryminologia i kryminalistyka na Wyższej Szkole Prawa we Wrocławiu. Jestem zadowolony bo zajęcia są interesujące i prowadzący potrafią przekazać na nich masę wiedzy w przyjemny sposób dzięki czemu sporo zostaje w głowie i mniej do nauki w domu. Ponadto rozumieją, że pracujemy i zawsze idą nam na rękę z terminami zaliczeń czy poprawek. Nie mogę powiedzieć złego słowa ;)

• 0