Skocz do zawartości

Zdjęcie

Jakie menu do restauracji?

jedzenie biznes praca

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 tookm

Napisano 23 wrzesień 2017 15:20

Od kilku lat pracuję jako kelnerka w dobrej restauracji-znam tę pracę od podszewki i wiem czego można się po nim spodziewać dlatego zaczęłam się zastanawiać nad otwarciem własnej choćby małej restauracji. Niestety nie bardzo znam się sama na gotowaniu choć uwielbiam jeść i smakować nowych rzeczy. Przeglądałam różne strony z przepisami dla restauratorów (np. Unilever https://www.unileverfoodsolutions.pl/) i nie umiem postanowić jakie jedzenie sprawdziłoby się w dużym mieście? Na co wy najczęściej i najchętniej wychodzicie do restauracji?

• 0

#2 Tomek

Napisano 4 luty 2018 14:23

No nie wiem, czy faktycznie znasz tę branżę od podszewki, skoro nawet nie jest w stanie wybrać menu, które miałabyś serwować w swojej restauracji. Przecież tak naprawdę to podstawa. A oprócz wyboru menu, jest jeszcze tyle innych ważnych spraw, które trzeba ogarnąć. Jak chociażby wyposażenie kuchni (piece, piekarniki, chłodziarki, zmywarki, okapy kuchenne), wystrój sali, dobór ekipy. Jesteś pewna, że dałabyś sobie z tym radę?

• 0

#3 automaniak

Napisano 16 luty 2018 19:51