Skocz do zawartości



Zdjęcie

Ulotki jako reklama biznesu

ulotki biznes reklama

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
30 odpowiedzi w tym temacie

#1 nosleep

Napisano 2 luty 2016 22:21

Zastanawiam się nad "tradycyjną" formą reklamy swojego sklepu jaka są http://ulotki składane .  Jeszcze do niedawna wydawało mi się ze wszyscy mają internet i że taka reklama jest najlepsza ale doszłam do wniosku, że taka ulotka wrzucona do skrzynki czy pod drzwi to też niezły pomysł. Co sądzicie? 


  • 0

#2 moonlight

Napisano 3 luty 2016 22:34

nosleep to zależy, czy Twoja grupa docelowa, to klienci, którzy kupują w internecie, czy nie. Bo generalnie internetowe sprawy lepiej reklamować w internecie ;) A np. pizzę na ulotce pod drzwiami. Tak uważam :)


  • 0

www.drogeria-ekologiczna.pl - zapraszam na eko-zakupy
Sprawdź aktualne PROMOCJE :gamer:

www.podpaski-wielorazowe.plzapraszam też tutaj :)


#3 polowka

Napisano 10 luty 2016 12:37

Pewnie, że dobra!


  • 0

#4 polowka

Napisano 10 luty 2016 12:38

Można spróbować, zobaczysz.


  • 0

#5 LadyE

Napisano 22 luty 2016 13:17

 

Większość ulotek ląduje jednak w koszu, dlatego warto zadbać o dobry projekt graficzny ulotki i jej czytelność.


  • 0

#6 felicjaa88

Napisano 22 marzec 2016 10:35

W przypadku lokalnego biznesu ulotki rzeczywiście się sprawdzają, choć efekty są różne w zależności od rodzaju biznesu. Sprawdzają się też banery i bilbordy, plakaty reklamowe, reklamy na samochodach i w witrynach sklepowych, itp. - tutaj http://www.enaklejki...jki-reklamowe-0 jest sporo naklejek reklamowych, które mogą się przydać w takiej promocji biznesu.
 

  • 0

#7 ferraq

Napisano 25 maj 2016 12:24

Niestety nie wydaje mi się, by ulotki dawały duży efekt. Ludzie tego nie lubią, przy pierwszej sposobności je wyrzucają i nawet wcześniej nie przeczytają. A ty niestety stracisz bardzo dużo pieniędzy (nie mówiąc już o ekologii przy tego typu reklamie). Może zainteresują ciebie alternatywne metody reklamy? Ten wydaje się całkiem interesujący - http://di.com.pl/alt...lnosciowy-54777 . Jakby tak sprawę przemyśleć, to wydaje mi się, że w ten sposób jesteś w stanie klienta do siebie przywiązać, a nie tylko zainteresować

 

 


  • 0

#8 ramoneska

Napisano 2 wrzesień 2016 13:39

Składane to jednak więcej papieru i wyższe koszta, może zwykłe ulotki lepiej się sprawdzą? W końcu 2016 rok stoi pod znakiem minimalizmu. Ja bym się skusiła na prostszą formę i zapytała w miejscach jak https://sklep.drukar...a.pl/pl_PL/shop o koszta wykonania takiej formy reklamy :) Tylko zadbaj o dobry projekt!


  • 0

#9 ag_a

Napisano 15 wrzesień 2016 08:26

Wszystko zależy od produktów sprzedawanych przez sklep. Do jednych przemówią ulotki (jak wyżej padł pomysł z pizzą: i np. jakiś rabat jak się przyjdzie z ulotką, chociażby -10%) a inni wolą mniej inwazyjne reklamy w internecie czy na facebooku. Żeby dobrze się za to zabrać trzeba się zastanowić, kto jest grupą docelową, poznać potrzeby klientów a potem obmyślić plan działania. 

Ulotki i banery na mieście czy może np. Google adwords i reklama sponsorowana na fb? Reklama w internecie jest o tyle dobra, że w większości przypadków trafia właśnie do osób zainteresowanych - fb wie co lubimy, gdzie dajemy "lajki" i potem dobiera strony pod nasze zainteresowania. Google robi to samo - zbiera dane o witrynach, które oglądamy na co dzień i podsuwa nam reklamy stron, które są zgodne z naszymi zainteresowaniami. Najważniejsze jednak jest dać się poznać jak największej grupie ludzi, zdobyć zaufanie klientów, by nas polecali. 

W kwestii reklamy mogę polecić kilka stron: https://solv.pl/https://olagosciniak.pl/. Można wyczytać dużo fajnych i użytecznych rzeczy.


  • 0

#10 komar

Napisano 21 wrzesień 2016 00:52

Ulotki będą dobrym wsparcie dla strategii promocji, warto pomyśleć też o narzędziach do komunikacji z klientem. Moim zdaniem inwestowanie w mobilne formy promocji ma sens. Przetestujcie sobie https://serwersms.pl taki system daje dużo możliwości. Wiadomości sms mogą okazać się dobry sposobem komunikacji oraz wsparciem dla promocji nowych produktów wśród stałych klientów. Wiele dużych firm korzysta z takich rozwiązań.


  • 0

#11 leonidas

Napisano 27 wrzesień 2016 12:53

Tak jak ktoś napisal, to dobra forma, ciągle bardzo popularna, ale ciężko coś radzić w oderwaniu od konkretnego biznesu, tego czym się zajmujesz, do kogo skierowana jest oferta. Uważam osobiście, że ulotki są bardzo ważne w niektórych branżach. Sam się zastanawiam nad czymś dopasowanym do mnie, ale u mnie będzie to pewnie jakaś większa forma, bo zainteresowały mnie niektóre realizacje spotkane w sieci ( najbardziej tej firmy fabrykareklamy.pro ) Nie da się abstrahować czy radzić komuś tak ad hoc, wiem sam po sobie. Najlepiej zgłosić się do konkretnej firmy i tam podyskutować o szczegółach, jeśli to profesjonaliści to przecież Ci doradzą.


  • 0

#12 kiki

Napisano 22 luty 2017 16:52

Ulotki w niektórych branżach przynoszą jakieś tam efekty, ale zazwyczaj nie są to efekty spektakularne. Sporo osób w ogóle nie zwraca uwagi na takie ulotki i od razu wyrzuca je do kosza. Warto je przetestować, ale osobiście jeśli branża ci pozwala na Twoim miejscu zainwestowałabym w piękne i przykuwające uwagę stoisko targowe, czy stoisko galeryjne: http://www.berkano.p...io?category=17#. Na takich targach zazwyczaj są tłumy ludzi więc stosunkowo łatwo pozyskać nowych klientów, jeśli oczywiście nasze stoisko ich przyciągnie :)


  • 0

#13 speg

Napisano 24 luty 2017 14:43

Ogólnie rzecz biorąc ulotki to niezły pomysł, ale nie zapominaj o reklamie Twojej firmy w internecie. Moim zdaniem warto zainwestować w dobra formę reklamy. Zlecić to zadanie profesjonalistom, którzy będą wiedzieć jak wypromować nasze usługi. Ja ostatnio słyszałam wiele pozytywnych opinii na temat współpracy z firmą AdWords Group. Podobno remarketing statyczny google, który oferują pomaga w budowaniu pozytywnego wizerunku firmy a do tego ma ogromny zasięg. Ja na pewno spróbuję.


  • 0

#14 izabella56

Napisano 3 marzec 2017 21:26

Według mnie ulotki nie są zbyt skuteczne. Jeśli już, to warto inwestować w np. takie http://www.easyb2b.pl/ :) Jest to dużo skuteczniejsze i praktyczniejsze ;)


  • 0

Ciemne sprawy najlepiej załatwiać po ciemku


#15 Gilbert

Napisano 17 marzec 2017 11:43

Zgadzam się, że usługi stacjonarne należy także reklamować stacjonarnie czyli ulotki w okolicy będą całkiem Ok, ale najlepiej nie wrzucać ludziom do skrzynek tylko rozdawać na osiedlu ludziom. I oprócz ulotek dobrze też postawić jeden czy dwa banery czy tablice reklamowe by były dobrze widoczne z najbardziej ruchliwego miejsca w okolicy (jakaś droga, plac, przystanki itp) Ewentualnie można wynająć powierzchnię od różnych firm, jeśli jesteś widzę z Krakowa, więc ta firma ma bardzo dużo takich miejsc http://billboard-x.p...e-do-wynajecia/ - a jak masz gdzie to postawienie tablicy opłaci się w dłuższym terminie ;) Powodzenia ;)


  • 0

#16 minka

Napisano 23 marzec 2017 22:04

Ulotki są bardzo nieskuteczne... Już dużo lepszym rozwiązaniem są np. takie gadżety reklamowe http://www.tech-medi...asnym_nadrukiem


  • 0

I niech los zawsze wam sprzyja.


#17 marina_woj

Napisano 3 maj 2017 18:51

Jeśli ulotka zostanie zaprojektowana zgodnie z obowiązującymi trendami i rozdystrybuowana w miejscach, w których przebywają ludzie mogący być zainteresowani naszymi usługami, może być naprawdę skuteczną formą reklamy. Jej projekt dobrze jest zlecić osobie, takiej jak Sebastian. Spójrzcie na jego portfolio: http://angelsadvertising.pl/portfolio/ - widać, że zna się chłopak na rzeczy!


  • 0

#18 trzykroki

Napisano 26 maj 2017 20:25

Według mnie to już niestety przestarzała metoda reklamy. Teraz głównie internet, np. pozycjonowanie stron. Zobacz, co oferuje http://www.premesso....ie-klobuck.html firmom z Kłobucka, jeśli jeszcze się zastanawiasz ;)


  • 0

#19 sankau

Napisano 13 czerwiec 2017 18:03

Myślę że dla lokalnego biznesu najlepsze są reklamy trochę ciekawsze i takie niestandardowe jak energy drinki z logo Waszej firmy, fajny pomysł na reklamę siłowni czy nawet sklepu albo kawiarni, po co sprzedawać popularne energetyki skoro można te z własnym logo? ;)


  • 0

#20 azalka

Napisano 14 czerwiec 2017 03:22

Moim zdaniem na ulotki szkoda czasu. Trzeba działać na bardzo ograniczonym rynku by dotarły do adresata. Zarzucanie połowy miasta papierowym śmieciem którego nikt nie czyta nie ma już sensu.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: ulotki, biznes, reklama

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Skin Designed By Evanescence at IBSkin.com